Evas hästblogg

Jag är en kvinna i mina bästa år som rider så mycket jag kan och hinner. Just nu har vi två hästar i familjen. Ett eget uppfött halvblod som heter Turbo Cartoon och som är född 4 april 2010 av mamma Flowerhills Tara. Tara är en irländsk sporthäst född 1999 som vi ägde i nästan 8 år men som vi sålde nu i mars till en glad Marie i Karlstad. Sen har vi Einar, en valack efter Cardento, 10 år, hopphäst men också väldigt duktig och fin i dressyr. Vi är min dotter Jessica och jag och till viss del maken-finansiären.:-)

Nu är det dags att

Kategori: Allmänt

skrämma liv i denna blogg igen.
 
Den har varit min blogg, Taras blogg och nu blir det min blogg igen.
 
Det var drygt två år sen jag skrev såg jag.
 
I morgon ska jag och min bästa vän Lotta åka till Portugal och Hippikos. Det är ett ridläger där man rider fina lusitanos och halvblod för duktiga instruktörer. Bor bra, äter och dricker gott!
 
Det ska bli så spännande.
 
Porto, here we come!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: